20. elokuuta 2012

Täällä ollaan!!

Mooi! Eli lauantaina saavuin tänne Sveitsiin, Fribourgiin. Asun täällä semmosessa kai 5-kerroksisessa talossa, ja mun huone on siel ylimmässä kerroksessa. :) Meijä talon vieressä on katedraali, joka sitte aina tunnin välein soittaa niitä kellojaan. :D Oon jo aika hyvin tottunu siihen kyl. :) Eilen oltiin perheen kaa jossai sukujuhlissa, jos oli melkee koko suku paikalla. Siel oli tosi kivaa, ja kaikki ihmiset oli tosi ystävällisii. Kaikki haluu et mä ymmärrän mitä ne haluu sanoo tai jos mä selitän jotai mun huonolla ranskan taidolla, ni ne yrittää ymmärtää. :) Tosiaan mun ranskan osaamistaito ei oo kovin kehuttava. Juuta ja eitä lähinna. :D Mut mä kyl ymmärrän enemmän ku mä kuvuttelin aluks. En kyllä mitää kovin vaikeita lauseita osaa muodostaa ja helpoissaki lauseissa tulee ain tosi paljon virheitä, mut eiköhän tää ranskantaito täst pikkuhiljaa kehity. :) Toivottavasti. :D Tänää olin mun siskon ja sen kaverien kanssa uimassa täs ihan talon lähellä, ku oli kunnon helle. Tääl on ollu yli 30astetta lämmint joka päivä. :P Ihan nice. :) Ei kai tässä muuta, paitsi et tää kaupunki on tosi ihana:::) En kyllä oo ottanu mitää kuvia vielä, mut voitte mennä googlettamaan. ;)

Au revoir, Mila

1 kommentti:

  1. voi kuulostaaa iha sika kivalta! Siitä se lähtee, parin kuukauden pääst puhut jo iha sujuvasti! Kiva ku päivittelet tätä, ni voi lukee sun kuulumisii :)))

    VastaaPoista